$$$

陳冠希 – $$$
(不是古巨基很爛那首……)

*俾我……搵哂……
你要……我係……
攞哂……呢D……*

唔好話我自大 全世界都係為左我黎到呢個世界
著恤衫著皮鞋打呔都係為左我 同時間鬥快
我一出場你就(大嗌) 一見到我D女就(high high)
為左我幾多朋友都(bye bye)
為左我就連兄弟姊妹都可以出賣
買到一棟大廈 買唔到一個家
買到金鑽電話 買唔到一句真話
買到一幅名畫 買唔到才華
買到以為我係萬能成千上萬人當正我神咁拜拜拜拜

Repeat *

唔好話我自大 全世界只要有我就可以踩過界
喺娛樂界乜野都係我作怪
邊個邊個攞獎有人賣就有人買
喺政治界因為我先至有貪污腐敗
有我愈多權力愈大所踩
That’s right 殺人放火金腰帶

買到一隻鑽戒 買唔到個好太太
買到一身名牌 買唔到一D愉快
買到一味擦鞋 買唔到愛戴
買到以為我係萬能成千上萬人當正我神咁拜拜拜拜
人人人人 諗諗諗諗 點樣搵
搵多D(X8)

Repeat * X2

無需要錢但係點都要搵多D

Leave a Reply

